341

Megjelenés éve:

Értékeld!

- Kinézet -

- Használhatóság -

- Eredetiség -

Kiegészítő megjegyzések a lap működéséhez:

(AK1) A repülő lényekre is hat Fairlight pusztító masinája és az Élő útvesztő. Általánosságban, nem a valóságban elképzelt helyzet az irányadó (hiszen a madár átrepülhet a labirintus fölött!), hanem a szabályok által definiált. Bizonyos helyzetekben ez ellentmond a valóságban logikusnak, aminek az oka az, hogy a valóságnak megfelelő szimuláció felborítaná a játékegyensúlyt. Példánk esetében, a repülő lények már így is elég erősek, ha nem hatna rájuk a csapda, a labirintus, meg még ki tudja mi minden, ami fölött elméletileg át lehet repülni, akkor mindenki csak repülő lényekkel játszana.

(AK1) Rengeteg kártyánál és helyzetnél kérdezik a játékosok (Fairlight pusztító masinája, Mélységi grittang, mérgezés, stb.) hogy mit jelent az, hogy ÉP. Azt hiszem, nem árt még egyszer, kiemelten leírni a szabálykönyv 38. oldaláról az ÉP leírását: ÉP (ezt használjuk a leggyakrabban): ez annyit jelent, hogy "maximális ÉP", azaz, a kártyára írt alap ÉP, plusz a rátett lapokból adódó ÉP, plusz a helyzettől függő bónuszok (pl. Erőpajzs, védekezési bónusz.) Az ÉP független a lény sebesülésétől, tehát attól, hogy egy lény megsebesül, a grittang és hozzá hasonló lapoknak nem válik érvényes célpontjává a lény. Aktuális ÉP: ez az ÉP, mínusz az összes sebzés, amit a lény az adott kör folyamán elszenvedett. Alap ÉP: az a szám, ami a kártya jobb alsó sarkában, a pajzs ikonban szerepel.

(AK1) A repülő lényekre is hat Fairlight pusztító masinája és az Élő útvesztő.

Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK